Reklamační řád
REKLAMAČNÍ ŘÁD
Na veškeré zboží poskytujeme záruku v délce 24 měsíců. Pokud nebudete spokojeni s dodaným produktem, neváhejte nás kontaktovat.
Postup při reklamaci:
1. Přes veškerou péči prodávajícího se mohou vyskytnout vady.
2. Pokud má předmět koupě vady, má kupující právo uplatnit u prodávajícího nároky z těchto vad (dále též jako "reklamace").
2.1 Práva z vad vznikají kupujícímu, který má s prodávajícím uzavřenou kupní smlouvu na předmětné zboží.
2.2 Vada musí být prodávajícímu oznámena písemně, bez zbytečného odkladu poté, co kupující vadu mohl při včasné prohlídce a dostatečné péči zjistit. Jedná-li se o skrytou vadu, pak bez zbytečného odkladu poté, co ji kupující mohl při dostatečné péči zjistit, nejpozději však do dvou let po odevzdání předmětu koupě či v případě záručních vad do konce záruční lhůty.
2.3 Zjevné vady, např. vady druhu, množství, obalů a pod. musí být reklamovány ihned po odevzdání předmětu koupě (a to i formou záznamu do dodacího listu), nejpozději však do tří pracovních dnů.
2.4 V reklamaci musí kupující specifikovat zboží, jehož se reklamace týká (např. číslo kupní smlouvy, nebo dodacího listu) a popsat vady, případně popsat jak se projevují. Rovněž uvede své požadavky na vyřízení reklamace a připojí vhodné důkazní prostředky, které umožní ověřit oprávněnost reklamace.
2.5 V případě, že zboží s vadou již bylo použito, zajistí kupující možnost prošetření v místě jeho použití.
2.6 V případě porušení povinností stanovených v bodech 2.2 a 2.3 práva z vad zanikají.
Postup vyřízení reklamace
Reklamaci vyřídí prodávající bez zbytečného odkladu, pokud se s kupujícím nedohodne jinak, je - li kupujícím přímý spotřebitel, pak nejpozději do 30 dnů ode dne obdržení reklamace; je-li reklamace oprávněná a nedošlo-li k zániku práv kupujícího z vad, rozumí se vyřízením i uspokojení práv kupujícího z vad.
Nároky z vad zboží
Brání-li vada odevzdaného zboží použít toto ke sjednanému (příp.obvyklému) účelu, může kupující zvolit mezi následujícími právy:
a) výměna zboží s vadou za bezvadné
b) přiměřená sleva z kupní ceny
c) odstoupení od konkrétní, reklamované dodávky
Nebrání-li vada dodanému zboží použít toto zboží ke sjednanému (příp.obvyklému) účelu, může kupující požadovat:
a) dodání chybějícího zboží
b) přiměřenou slevu z kupní ceny
Uplatněný nárok nemůže kupující měnit bez souhlasu prodávajícího, přičemž prodávající je oprávněn vždy reklamaci vyřešit výměnou zboží s vadou za bezvadné.
- Písemně, nejlépe emailem nám popište reklamovanou vadu, použijte k tomu tento Reklamační protokol, který si stáhnete v sekci reklamace. Pokud možno nám též pošlete fotografie reklamované vady. Nezapomeňte uvést svoje kontaktní údaje a číslo objednávky.
- Ozveme se Vám zpět a domluvíme si termín odstranění vady.
- Přijedeme a vadu odstraníme.
Kontaktní údaje pro reklamace:
Modulové Garáže s.r.o.
Tyršova 1837/14, Nové Město, 120 00 Praha 2
tel.: +420 601 359 119